Çilekli Chesecake-Pişmeyen Chesecake



En sevdiğim tatlı olan cheesecake in pişmeyen versiyonunu arıyordum, Bir çok tarif ve video inceleyip sonunda yaptım. Süper oldu. Bayılıyorum bu tatlıya. Kahve ile çok yakışıyorlar birbirlerine. 

Malzemeler: 2 paket burçak bisküvi (veya tereyağlı bisküvi), 4 yemek kaşığı eritilmiş tereyağı,1 su bardağı + 3 yemek kaşığı toz şeker,2 paket krem peynir, oda sıcaklığında (200 gr'lık),yarım su bardağı (biraz daha fazla da olabilir) krema, soğutulmuş 

Üzerine: Çilek Reçeli ( ben kışın yaptım , taze çilek yoktu)

Yapılış: Bisküvilerimizi elimizle ufalayalım. Eritilmiş tereyağı ve 3 yemek kaşığı toz şeker ile karıştıralım. Karışımı orta boy bir kek kalıbının tabanına iyice bastırarak yayalım. Krem peynirimizi geniş bir kaba koyalım. Mikser yardımıyla 3 dakika karıştıralım. Düşük hızda karıştırmaya devam ederek 1 su bardağı toz şekeri ekleyerek iyice karıştıralım. Başka bir kapta kremayı tel ile küçük köpükler oluşana kadar çırpalım ve plastik bir spatula ile krem peynir karışımına yedirin. Karışımı kek kalıbındaki bisküvilerin üzerine yayalım ve 1 saat buzlukta donduralım. Daha sonra, mikserle iyice karıştırdığımız gerekirse hafifçe sulandırdığımız çilek reçelimizi chesecakein üzerine kaşıkla yayalım. Porsiyonların üzerine resimde görüldüğü gibi reçelin çileklerinden koyalım. Buzdolabında biraz dinlendirdikten sonra servis yapabiliriz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tirit Yemeğinin Hikayesi

Mevlana Camii ve Turbesi-Konya

Hastalıklar ve Beslenme -İbni Sina 'dan Tavsiyeler