Konya Ünüvar Izgara




Konyalıyım ama bu leziz Ünüvar Izgara'ya daha önce niye gelmedim diye kendimi çok şey kaçırmış gibi hisssediyorum.
Uzun zamandır herşeyin bu kadar güzel olduğu bir yere gitmemiştim.
Garsonun tavsiyesiyle yağlı kara diye birşey yedim, ağzıma alınca tek lokmada yuttum. 
Kuzunun butundan bir parça eti çiğnemeden tek lokmada yuttum.Lokum gibiydi. 
Bunun dışında közlenmiş soğan, mevsim otlarındna taze salata  ve susamlı ezme yedik dan 3 tabak istedik. Susamlı ezmeden 2 sefer....Salata çok taze ve zengindi. 
Tatlı oalrak ise trileçe havası verilmiş bol cevizli , hindistan cevizli ve sütlü kadayıf yedik. Onuda bir kaç saniyede bitirdik. Dayanamayıp sütlaçta istedik. Hafif ve çok lezzetliydi. 
Fiyat performans çok iyiydi. 
Tertemiz bir mekan, personel güleryüzlü ve kibar. Etin kalitesi ve ikramları ile mest oldum

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tirit Yemeğinin Hikayesi

Mevlana Camii ve Turbesi-Konya

Hastalıklar ve Beslenme -İbni Sina 'dan Tavsiyeler